loading...
game center
amir بازدید : 118 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

برای نبردهایی دیوانه وار همراه با دوستانتان در یک فضای رنگارنگ آماده باشد! حالت های اعتیادآور متعددی را در باز تجربه کنید: Deathmatch تا به اون ها نشون بدید که رئیس کی هستش- "Capture the flag" استراتژی ایجاد کنید تا رقیب خودتون رو به گریه بندازین- "Foot" راهی که انتخاب کردین رو نشون خواهد داد! و حتی حالاتی بیشتر! این بازی قابلیت ۱ الی ۴ نفر گیمر به صورت مجزا و بین ۲ الی ۴ نفره در حالت Co-op را دارد. بازی در سبک ۲بعدی و جزو بازی های آرکید می باشد.

Jamsouls PC-WalMaRT

 

Jamsouls pc cover دانلود بازی Jamsouls برای PC

amir بازدید : 714 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به دلیل ناتوانی پدر و مادر بزرگ Fay، آن ها با شکست مالی برخورده اند، اکنون Fay تصمیم می گیرد تا با سفر به مناطق گوناگون و پخت و پز نان، وضعیت خانواده خود را بهبود ببخشد. در این جریان او با مکانیک جوان به نام Reid آشنا می شود که به او کمک می کند. پس شما نیز به آن ها ملحق شوید و با مدیریت صحیح نانوایی، کار و کسب او را رونق بخشید. در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده کنید.

 

Baking Success دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

 

amir بازدید : 155 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

amir بازدید : 151 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

amir بازدید : 146 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

amir بازدید : 154 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 

Rise of the Triad دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

amir بازدید : 168 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

Remember Me Pc cover small دانلود بازی Remember Me برای PC

 

amir بازدید : 622 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

 

Deadpool PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadpool pc cover دانلود بازی Deadpool برای PC

 

amir بازدید : 174 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty Revenge برای PC

amir بازدید : 105 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

عکس های شاهکار راک استار

1x1.trans عکس های شاهکار راک استار

دیرو تو سایت رسمی جی تی ای وی عکس های جدید از این بازی منتشر شد . بهتر یه اسم برای این بازی انتخاب کنیم .. نظرتون با شاهکار راک استار چطوره؟؟؟ هم سادست هم زیبا خودتون ببینین

amir بازدید : 126 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

برای مشاهده در اندازه واقعی ، روی تصویر کلیک کنید

https://rozup.ir/up/gamersan/DF2.png

 

پیشنمایش... از آنچه انتظارش را میکشید.

تحلیل و بررسی .... از آنچه که لذت بردید.

ایده ای نوین... لینک مستقیم تریلر و ویدئو گیمپلی بازی های مورد انتظار و درحال ساخت .

لیستی از بازیهای در حل ساخت و تاریخ انتشار آن.... چیزی که همه دنبالشن.

amir بازدید : 206 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
| نسخه ی FLT|

 




نام بازی: Blood Bowl Chaos Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

این بازی ترکیبی از یک بازی تاکتیکی و بازی های ورزشی است.بله درست دیده اید ! تیم های حامل توپی هستند که حریفان شما برای رسیدن به آن در تلاش اند. تیمی در پایان برنده است که بتواند تمامی المان های مورد نظر را به سرانجام برساند.این بازی آخرین نسخه ی بازی زیبای Blood Bowl است که جریان بی نظیری را دنبال می کند. به عنوان یک ورزش تیمی فوق العاده خشن شاهد زیباترین رقابت ها هستید.

 

 

amir بازدید : 1021 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز یه بازی نسبتا کم حجم برای کامپیوتر آماده کردم امیدوارم  از این بازی لذت ببرید و یه نظر کوچولئ هم راجع به وبلاگ بدین... ممنون

 

 

برای دانلود این بازی نسبتا کم حجم و هیجانی به ادامه برید...

amir بازدید : 162 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام…

A

این چندوقته خیلی از بازی Angry Birds Star Wars حرف میزدیم… حالا بازیش اومده و ما افتخار داریم که این بازی رو برای دانلود قرار بدیم… خیلی بازی توپ و خفنیه…حتما دانلود کنید...

amir بازدید : 486 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

 

  Angry Birds Seasons Piglantis v2.4.1

پرندگان خشمگین فصل ها در جزیره پیگلانتیس


بازی Angry Birds Seasons انگری بردز سیزونز ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود میباشد که دوست داران این بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از وبلاگ سنتر گیم  دریافت نمایید.

 دانلود+اسکرینشات+کاور اورجینال بازی در ادامه مطلب...

 

amir بازدید : 448 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

دانلود بازی Prototype 2 برای PC

 

|نسخه معتبر FLT|

شما در بازی Prototype نقش یک گروهبان را دارید که همسر و پسر او کشته شده اند و فقط برای شما یک هدف وجود دارد آن هم کشتن الکس مرسر یعنی کسی که در کشته شدن خانواده شما نقش داشته است و برای رسیدن به این هدف شما باید گروهبان را هدایت کنید. تغییر سلاح ها نسبت به نسخه اولیه بازی منجر به هیجان بیشتر در بازی شده است که این خود یک امتیاز است، حرکات،وسایل و …. بیشتری در بازی جای گرفته و اجازه دسترسی به آن ها بیشتر شده است. درگیری با نیرو های آموزش دیده، انسان های تکامل یافته که کار را برای پلیر دشوارتر خواهد کرد یکی از موضوعاتی است که در بازی به آن بسیار توجه شده است و حائز اهمیت است. پرش از ارتفاعات، نابود کردن هوابرد ها، استفاده از سلاح های فوق پیشرفته همه با هم در یک بازی به کار رفته است تا تجربه ایی بی نظیر برای پلیر به وجود آورد. میتوانید این بازی زیبا را به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت سنتر  گیم دانلود کنید و لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.6 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کاربران عزیز وبلاگ کدامیک برتری بیشتری در اراءه کنسول نسل بعدی را خواهند داشت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 9,742
  • بازدید کلی : 70,896