loading...
game center
amir بازدید : 189 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty Revenge برای PC

amir بازدید : 118 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

برای نبردهایی دیوانه وار همراه با دوستانتان در یک فضای رنگارنگ آماده باشد! حالت های اعتیادآور متعددی را در باز تجربه کنید: Deathmatch تا به اون ها نشون بدید که رئیس کی هستش- "Capture the flag" استراتژی ایجاد کنید تا رقیب خودتون رو به گریه بندازین- "Foot" راهی که انتخاب کردین رو نشون خواهد داد! و حتی حالاتی بیشتر! این بازی قابلیت ۱ الی ۴ نفر گیمر به صورت مجزا و بین ۲ الی ۴ نفره در حالت Co-op را دارد. بازی در سبک ۲بعدی و جزو بازی های آرکید می باشد.

Jamsouls PC-WalMaRT

 

Jamsouls pc cover دانلود بازی Jamsouls برای PC

amir بازدید : 714 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به دلیل ناتوانی پدر و مادر بزرگ Fay، آن ها با شکست مالی برخورده اند، اکنون Fay تصمیم می گیرد تا با سفر به مناطق گوناگون و پخت و پز نان، وضعیت خانواده خود را بهبود ببخشد. در این جریان او با مکانیک جوان به نام Reid آشنا می شود که به او کمک می کند. پس شما نیز به آن ها ملحق شوید و با مدیریت صحیح نانوایی، کار و کسب او را رونق بخشید. در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده کنید.

 

Baking Success دانلود بازی مدیریت نانوایی Baking Success Final

 

amir بازدید : 155 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

amir بازدید : 150 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

amir بازدید : 146 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

amir بازدید : 153 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 

Rise of the Triad دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

amir بازدید : 168 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

Remember Me Pc cover small دانلود بازی Remember Me برای PC

 

amir بازدید : 621 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

 

Deadpool PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadpool pc cover دانلود بازی Deadpool برای PC

 

amir بازدید : 173 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty Revenge برای PC

amir بازدید : 94 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

amir بازدید : 92 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

amir بازدید : 109 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Meganoid 2 یک بازی کلاسیک به‌سبک بازی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ و در سبک بازی محبوب ماریو است که در آن شما کنترل کاراکتر اصلی بازی را در یک فضای دو بعدی به عهده دارید. سازندگان بازی تاکید دارند که این بازی آسان نیست! آن‌ها می‌گویند مراحل بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای رد کردن بعضی از مراحل نیاز است چندین بار تلاش کنید و با چالش‌ها در بازی مقابله کنید. در هر مرحله از بازی یک آیتم مخفی نیز وجود دارد که می‌توانید آن را بدست بیاورید. همانطور که گفته شد این بازی در سبک بازی‌های کلاسیک است و سبک آن اصطلاحاً ۸ بیتی است که البته برای این ژانر، چیز بدی نیست! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

meganoid2 android بازی جذاب Meganoid 2   اندروید

amir بازدید : 137 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

amir بازدید : 150 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

amir بازدید : 105 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

عکس های شاهکار راک استار

1x1.trans عکس های شاهکار راک استار

دیرو تو سایت رسمی جی تی ای وی عکس های جدید از این بازی منتشر شد . بهتر یه اسم برای این بازی انتخاب کنیم .. نظرتون با شاهکار راک استار چطوره؟؟؟ هم سادست هم زیبا خودتون ببینین

amir بازدید : 126 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

برای مشاهده در اندازه واقعی ، روی تصویر کلیک کنید

https://rozup.ir/up/gamersan/DF2.png

 

پیشنمایش... از آنچه انتظارش را میکشید.

تحلیل و بررسی .... از آنچه که لذت بردید.

ایده ای نوین... لینک مستقیم تریلر و ویدئو گیمپلی بازی های مورد انتظار و درحال ساخت .

لیستی از بازیهای در حل ساخت و تاریخ انتشار آن.... چیزی که همه دنبالشن.

amir بازدید : 96 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام ...

 

 

در جریان معرفی رسمی شرکت سونی از کنسول PS4 ، مشتاقان زیادی جویای  کسب اطلاعات بیشتر از این کنسول می باشند.در این ویدئو آقایان Eddie Makuch و Jeff Gerstmann به بررسی جز به جز  PS4 پرداخته و هر قسمتی که مهم باشد را معرفی می کنند.برای دانلود ویدئو به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

...

amir بازدید : 126 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

شرکت Dice بسیار خوب از عنوان BattleField 3 پشتیبانی و حمایت کرد و در حال حاضر این استدیو تمرکز خود را بر روی BattleField 4 قرار داده است که بر اساس تایید EA GAMES انتظار می رود تا اواخر سال جاری منتشر شود.

 

 

اطلاعات کامل در ...

amir بازدید : 126 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.



|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Hitman

amir بازدید : 166 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

با سلام.. امروز بازی Assassins Creed Black Flag یا همون Assassins Creed 4 رسما تایید شد و اطلاعاتی از اون توسط یوبی سافت منتشر و به بیرون درز کرد.



1x1.trans Assassins Creed Black Flag رسما تایید شد!



اطلاعات بیشتر در مورد بازی در ادامه مطلب ...

amir بازدید : 206 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
| نسخه ی FLT|

 




نام بازی: Blood Bowl Chaos Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

این بازی ترکیبی از یک بازی تاکتیکی و بازی های ورزشی است.بله درست دیده اید ! تیم های حامل توپی هستند که حریفان شما برای رسیدن به آن در تلاش اند. تیمی در پایان برنده است که بتواند تمامی المان های مورد نظر را به سرانجام برساند.این بازی آخرین نسخه ی بازی زیبای Blood Bowl است که جریان بی نظیری را دنبال می کند. به عنوان یک ورزش تیمی فوق العاده خشن شاهد زیباترین رقابت ها هستید.

 

 

amir بازدید : 1021 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز یه بازی نسبتا کم حجم برای کامپیوتر آماده کردم امیدوارم  از این بازی لذت ببرید و یه نظر کوچولئ هم راجع به وبلاگ بدین... ممنون

 

 

برای دانلود این بازی نسبتا کم حجم و هیجانی به ادامه برید...

amir بازدید : 88 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

داستان بازی :

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

|بازی به صورت Region PAL/NTSC U و با فرمت ISO می باشد|

 

 

توضیحات بیشتر در مورد گیم پلی بازی در ادامه مطلب

amir بازدید : 116 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام ... بای بای

 

 

یک ویدیو داستانی از عنوان God of War: Ascension منتشر شده که در ادامه می توانید در سه کیفیت این ویدیو را دریافت کنید.

 

عنوان God of War: Ascension یک بازی Hack and Slash در حال توسعه و ساخت توسط استدیو سانتامونیکا هست که دقایقی قبل نیز خبری از گلد شدن این عنوان نیز منتشر شد.گیم پلی این عنوان نیز برروی شخصیت همیشگی این سری محبوب یعنی “کریتوس” و البته سلا ح مخصوص او یعنی the Blades of Chaos متمرکز شده است و لازم به ذکر است که داستان این نسخه از این بازی مربوط به حوادث قبل از نسخه ی اول این عنوان خواهد بود. در پایان می توانید تریلر جدید این عنوان را با سه کیفیت متفاوت دریافت کنید.

amir بازدید : 213 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید مجله ی گیمفاپلاس:دیجیتال که متعلق به مجموعه ی گیمفا است،چند ماهی است با کادری مجرب به صورت ماهیانه در سراسر فضای مجازی منتشر میشود و مخاطبین بسیاری پیدا کرده است.شماره ی چهارم این مجله با پیشرفتی شگرف در مطالب و همچنین سورپرایزهایی همراه است.اول از همه مصاحبه اختصاصی با صداپیشه و بازیگر نقش Issac Clarke آقای Gunner Wright در این شماره گیمفاپلاس خود نمایی میکند و این نشاندهنده ی اعتبار این مجله و به طور کل مجموعه ی گیمفا است.در ادامه بخش هایپ را داریم که به دو بازی Metro : last light و Transformers Universe به طور اختصاصی میپردازد و مطالبی را برای اولین بار به مخاطبین میرساند.

 

شماره 4 مجله گیمفا پلاس

 

خودتون که بهتر میدونید : ادامه مطلب

amir بازدید : 140 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

سلامی دوباره خدمتتون ...

این تصویر که میبینی مربوط میشه به بازی بسیار جالبی که برای دانلود گذاشتم فقط دستتو نکنی توی اون تیغه ها؟

 

android

 

دانلود کنید و کیف کنید فقط یه لطفی هم به من بکنین :

ترو خدا نظر بدین

amir بازدید : 162 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام…

A

این چندوقته خیلی از بازی Angry Birds Star Wars حرف میزدیم… حالا بازیش اومده و ما افتخار داریم که این بازی رو برای دانلود قرار بدیم… خیلی بازی توپ و خفنیه…حتما دانلود کنید...

amir بازدید : 244 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

|نسخه معتبر VIMTO|

بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده و Strategy First Inc آن را به تازگی برای PC منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، در بازی تخریب پذیری محیط به شکل خیره کننده ای صورت می گیرد به طوری که شما می توانید بیش از بیست هزار شی را نابود کنید و همین مسئله هیجان مسابقه را بسیار افزایش خواهد داد ، امکان استفاده از وسایلی برای نابود سازی یا تخریب دیگر ماشین ها نیز وجود دارد و شما می بایست از آنها برای از بین بردن رقبای خود بهره ببرید ، در بازی ۴۷ وسیله نقلیه به همراه ماشین های سنگین مانند : بولدوزر و تانک و…قرار داده شده و هرکدام ویزگی و برتری نسبت به یکدیگر دارند و گیمر می تواند از میان آنها یکی را برای انجام مسابقات انتخاب نماید ، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد و تا ظرفیت ۱۶ نفر در محیط آنلاین در نطر گرفته شده است ، همانطور که گفته شد بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی به همراه گیم پلی بسیار روان و خیره کننده است یکی دیگر از ویژگی های برتر نسخه جدید استفاده از صداگذاری بسیار خوب و قرار دادن آهنگ های زیبا در آن است که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد.این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت سنتر  گیم  دانلود کنید و لذت ببرید.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرماایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کاربران عزیز وبلاگ کدامیک برتری بیشتری در اراءه کنسول نسل بعدی را خواهند داشت؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 9,719
  • بازدید کلی : 70,873